bonjour les français :-)

Post Reply
luke (imported)
Articles: 0

Posting Rank

bonjour les français :-)

Post by luke (imported) »

hello

J'écris depuis un petit moment, des histoires qui j'espere vous auront plu...

mais je suis devant un probleme que certain d'entre vous pourrons peut-etre m'aider à regler... je trouve que mes histoires tournent en rond...

le probleme n'est pas dans la forme, ni dans la façon de procéder ;-)

mais dans les motivations profondes... qu'est-ce qui motive un homme à se debarasser de sa virilité...???

merci de votre aide ... j'écris sous le pseudo de "maurice"

à bientot

luke :) 🙏
bobov (imported)

Posting Rank

Re: bonjour les français :-)

Post by bobov (imported) »

Cher ami,

One wants to be free of the burden of hope - to fall without weight and without fear of hitting bottom; free of courtship, marriage, parenthood, and "settling down"; free of the need to seem like John Wayne; free of frustration and sexual failure and humiliation; free of needing to be something other than what one is; free to be a child again; free of visceral drives and unreasoning necessities; free to be self-made; free of winds that blow one's life in unwanted directions; free to be calm and to think; free not to be an actor in the universal comedy. Est-ce que c'est assez?
luke (imported)

Posting Rank

Post by luke (imported) »

thank you mister bobov ....

i can use yours idea in an another fiction .

hope you can read and appreciate all novel i writte.... but you don't tell me if you like what i've writting since the biginning... sorry for my poor english and have a good time and life ...

thank you again

luke
bobov (imported)

Posting Rank

Post by bobov (imported) »

Are you the Luke who wrote the three "Karen and I" stories? The English of that writer seems good. If that's not you, then please tell me where else I might see your writing.
strassenbahn (imported)

Posting Rank

Post by strassenbahn (imported) »

hello
luke (imported) wrote: Wed Feb 16, 2005 6:59 pm J'écris depuis un petit moment, des histoires qui j'espere vous auront plu...

mais je suis devant un probleme que certain d'entre vous pourrons peut-etre m'aider à regler... je trouve que mes histoires tournent en rond...

le probleme n'est pas dans la forme, ni dans la façon de procéder ;-)

mais dans les motivations profondes... qu'est-ce qui motive un homme à se debarasser de sa virilité...???

merci de votre aide ... j'écris sous le pseudo de "maurice"

à bientot

luke :) 🙏
[ENGLISH TRANSLATION OF THIS REPLY FOLLOWS FRENCH TEXT OF LATTER] Chacun a sa propre motivation, ou pour se faire châtrer en réalité, ou pour le "faire" tout en restant dans ce royaume tellement agréeable et séductif qui est celui des fantasmes. Vous n'avez qu'exprimer vos propres désirs et rêves pour trouver un nombre de lecteurs très satisfaits parce'que vos fantasmes corrépondent aux leurs. Dans notre "famille" des gens qui s'interessent à la castration, et dont ce site est notre "chez soi" à propos de ce sujet, vous trouverez un peu de tout en ce qui concèrne intérêts et fantasmes. Par example, mes propres contes ("E-Mail Exchange", "Ivy League Penectomy", "Presidential Penectomy", "The Wedding Anniversary Present") ont trouvé un certain écho chez quelques lecteurs, a en juger par les mails que j'ai reçus, mais sans doute ces contes ont "left other readers cold". Soyez-vous vous-même comme racconteur, tout comme dans les autres champs de la vie. Si, dans vos histoires, à la fin un homme se trouve privé (volontairement ou non) de son pénis et/ou de ses testicules, vous aurez des lecteurs satisfaits et même impressionés. Un auteur ne peut demander autre chose, et comme lecteur que peut lire le français j'attends avec intéret votre prochain conte. Bonne chance. Strassebahn (ochiltreeth@yahoo.com) ENGLISH TRANSLATION: Everyone has his own motivation, either for being castrated in reality, or for "doing" it while remaining in the so attractive and seductive world of fantasy. You only have to express your desires and dreams in order to find a number or readers who will be very satisfied because your fantasies correspond to their own. In our "family" of people interested in castration, and for whom this site is their home as far as that subject is concerned, you will find a bit of everything as far as interests and fantasies are concerned. For instance, my own stories ("An Exchange of E-Mails", "Ivy League Penectomy", "Presidential Penectory", "The Wedding Anniversary Present") have interested some readers, to judge from the e-mails I have received, but doubtless they left other readers cold. "Be Yourself" as a writer as in other areas of life. If , in your stories, at the end a man loses his penis and/or testicles (voluntarily or not) you will have some satsified and even impressed readers. An author cannot ask for more, and as a reader who can read stories written in French, I await with interest your next story. Good luck. Strassenbahn, ochiltreeth@yahoo.com
Post Reply

Return to “Welcome & Introductions”