Welke persoon kan de volgende zeer extreme droom die vele keren terugkeert verklaren?

Post Reply
onderdanige1977 (imported)
Articles: 0

Posting Rank

Welke persoon kan de volgende zeer extreme droom die vele keren terugkeert verklaren?

Post by onderdanige1977 (imported) »

Goedemiddag,

Dit gebeurt in mijn dromen, ik word door een vent enkele dagen lang achtervolgt en die volgt mijn doen en laten, op een dag belt die aan als een persoon die een enquete doet rond een bepaald frisdrank en heeft een soort frisdrank mee, daarin zit een drug dat me volledig willoos maakt en laat me dat drankje helemaal uitdrinken en die spreekt dan op me in en zegt om mee te gaan in zijn wagen, ik doe dat en kom zo aan zijn huis toe, krijg daar weer een drank met hetzelfde middel zodat die weet dat ik tijdens het bezoek even willig ben en laat me onderzoeken door een echte arts, die noteert zaken voor de eigenlijke operatie en de hormonenkuur, als die alles opgeschreven heeft, krijg ik een derde maal een drankje en kom zo versuft terug thuis. Dit blijft zo duren tot de dokter voldoende gegevens heeft en met alles klaar is, bij het laatste bezoek echter worden er wel al concrete notities genomen waar men snijdt, wat men nog doet om me een prachtig uiterlijk te geven etc., als ik van mijn allerlaatste bezoek terug gekomen ben, gaat de dader overleggen met de dokter en bespreekt de laatste zaken van het scenario en andere zaken, enkele dagen later onderga ik een deel van het normale traject en krijg ik enkel bij mij thuis het drankje toegediend, ik kom dan versuft toe in zijn huis en die wacht tot ik uit mijn roes kom, eens ik eruit ben, word ik volledig verdoofd, als ik tussen het wegvoeren van me naar de dokter en het toekomen bij de dokter toch nog eens ontwaak, dan word ik opnieuw verdoofd, en zo ontwaak ik uiteindelijk dan als ik reeds naakt aan de nodige machines lig met de benen in beenhouders, met aantekeningen op mijn lichaam en klaar lig om geopereerd te worden en als het kan om een eerste voorlopige kut en gezicht te krijgen zodat ik onherkenbaar word voor mijn omgeving en mensen die me massaal zoeken en kan ik na het krijgen van de voorlopige kut en het gezicht aanvangen met de hormenenkuur en nadien als de kuur voorbij is, moet ik een allerlaatste keer onder het mes om een definitieve kut en gezicht te krijgen en ben ik bijgevolg de slavin geworden van de dader en voor mijn omgeving ben ik dan van de aardbol verdwenen. Wilt men het me nog afschuwelijker maken, dan trekt men me net voor de operatie van de voorlopige kut me eens goed af en verdoofd me dan nadien onmiddellijk en krijg niet de klassieke verdoving toegediend maar krijg ik enkel het spierverlammend middel (en niet de drie nl. het spierverlammend, het verdovend en het pijnstillend middel) waarbij ik dan zonder een kick te kunnen geven en zonder iets te kunnen roepen van de pijnen, de operatie kan volgen, kan voelen hoe men in mij snijdt en de volledige operatie doodgewoon kan volgen. Als laatste wil ik nog even mededelen dat ik naar het ombouwen toe ook niet voorbereid wordt op het meisje zijn zodat dit voor heel mijn leven een marteling is.

Heeft er iemand een verklaring waarom deze droom bij mij nooit overkomt als een ware nachtmerrie maar me een gevoel geeft dat zegt, als je dit meemaakt door een vent zijn fantasie, dan is dat zo. Kan er mij ook iemand zeggen of dit nog gebeurd in realiteit of niet? Ik geef een ding toe, deze droom bereikt nog niet het effect dat ik me vrijwillig aan iemand voor dit zal overgeven maar ik ervaar wel al een bepaalde bereidheid indien ik plots in deze situatie zal verkeren en uiteindelijk de slavin zal worden van Jan en alleman. Ik ervaar dat ik steeds weerstand zal bieden tot ik op het ogenblik verkeer dat ik ontwaak en daar op die tafel lig vor de operatie, op dat moment ervaar ik nu al zal ik me met een diepe zucht overgeven en de hele ombouwing slavin laten gebeuren.

groetjes,

onderdanige slaaf 1977

P.S. Ik heb dit volledig in het nederlands geschreven omdat mijn Engels zeer slecht is, indien iemand die Nederlandstalig is het kan verklaren, wilt die het dan doen zodat de Engelstalige mensen het kunnen volgen?, thnx.
Post Reply

Return to “Welcome & Introductions”