eefje46 (imported) wrote: Thu Apr 30, 2009 9:10 pm
I think Rita is just shouting. Just like Geert they just make a lot of noise and hope for the best. It is a pity that Geert getting many seats in the second chamber. But when Rita's idea's are getting real You just have to say I get thought's when seeing little kid's and they will help you, and the tax payer is paying. Life gets easy that way. But i dont think they are getting somewhere with their idea's.
Hoi Eef,
Lekker ff nederlands lullen, kijken of ik ze dan hier gek krijg. Sommige van die oenen hier zouden in de gaten moeten hebben dat als ik zeg dat ik oorlog wil, dat er dan wat in de lucht hangt. Klopt, wat je zegt, Rita roept maar wat en Geert doet erg zijn best om op te vallen.................
Ik heb stilletjes op mijn kans gewacht, ik ben niet van plan om maar lukraak wat te schreeuwen en als ik de kans krijg draai ik voor Geert de rollen om.
Ik ben Mensa lid, mijn IQ schommelt rond de 153. Dat is het stand-by level van mijn computer. Maar die kan ook uit de stand-by, dan wordt het opeens lichtsnelheid.....
Morgen heb ik een interview met "Spits" en tijdens zo'n gesprek is er eigenlijk geen tijd om na te denken en mogen er geen fouten worden gemaakt.
Mijn computertje staat morgen niet op stand-by. Ik kan onmogelijk alle factoren beheersen, maar wel veel. Misschien herkent iemand wat er achter deze reactie schuilt en durven ze het uiteindelijk niet te plaatsen.
Dat ik dat onderhoud met "Spits" zou hebben wist ik toen ik deze posting hier deed. Ik vond het gelet op eerdere ervaringen niet nodig om het achterste van mijn tong te laten zien. Ik ben ook maar een mens, ondanks dat IQ en die bijbehorende versnelling. Ik neem gigantische privee risico's, mede in het belang van iedereen hier die nergens terecht kan voor een vrijwillig gewenste operatie. Je weet verdomde goed, dat als je de "pedo" speelt in Nederland, dat je leven dan niet meer zo zeker is.
En dan gooi je even een balletje in de ring hier, kunnen ze laten zien hoe menselijk ze zijn. Hoe fijn ze aanvoelen dat iemand (menselijk) op sommige momenten even dat hart onder de riem nodig heeft.
Lekkers dus om je dat even hier in het nederlands te kunnen vertellen....
enne, bedankt voor je reactie
loveUall
Jean