gelding 227 (imported) wrote: Mon May 29, 2006 4:21 am
Bedankt Fixet voor je antwoord op oproep voor hulp. Ben jij zo naar de dokter gestapt met het verzoek om gecastreerd te worden? Hoe heb je dat
gedaan? Ik heb een verwijsbrief voor de uroloog vanwege andere klachten, maar kun je dat zo aankaarten?
Mag ik wat van je horen?
Hartelijke groeten,
Gelding 227
Hoi Gelding 227,
Daar komt het wel op neer, het is moeilijk om er over te praten.
Ik ben er niet direct mee begonnen om gecastreerd te worden, maar halverwege het gesprek heb ik het laten vallen. Ik ben begonnen met dat ik niet goed in het vel zit, dat ik hier al sinds ik klein ben mee zit. Dat ik vroeger al een hekel had om volwassen lichaam te krijgen, mannelijke kenmerken kreeg. Verder dat ik geen seksuele gevoelens heb voor vrouwen/mannen.
Dat ik wel kan masturberen, maar me daarbij niet goed voel.
Zo heb ik het gesprek een beetje geleid...en de wens om gecastreerd te worden. En hierbij wil ze wel helpen, onder voorwaarde dat ik eerst naar een psycholoog ga om te controleren dat mijn problemen misschien ergens anders van komen, wat natuurlijk van haar kant te begrijpen is.
Maar dit zijn mijn ervaringen, het is ook niet echt voor te bereiden, ik heb gewoon uit mijn hart gesproken. Maar ik hoop dat je hier wat mee hebt.
Groetjes Fixet